Merhabalar, oğlum kırk günlük ve iki gündür doğru dürüst hiç uyumadı.Bu gece de ben uyandıramıyorum. Bıraksam saatlerce uyuyacak.Zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyorum ama iki günün yorgunluğu mudur bu yoksa başka sıkıntısı mı var acaba diye düşünmeden edemediyorum. İki üç güne bir aynı rutini yaşıyoruz. Var mı bizim gibi olan acaba ?