Emelingoo ketcapli_lahmacun önceleri emzikle falan oyalamalısın. İlerleyen yaşlarda da su içirerek oyalanacak falan öyle öyle unutacak. Meme yerine mama verince de aynı şey. Değişen bişey olmuyo
ketcapli_lahmacun Emelingoo Emzik almıyor ne yazık ki. Uyandığı zaman su da veriyorum. 😊😉 Yani bu dediklerinin hiçbiri fayda etmiyor bizde. O yüzden zamanla düzelmesini umut ediyorum. 12 aylık olacağız bu arada.
Emelingoo ketcapli_lahmacun ya çok zor biliyorum. Geçen ay biz de aynı sorunu yaşıyorduk. uyumasına müsade etmeden yatağa koydum çığlık kıyamet. Geri aldım geri koydum falan. 10 kere belki. Her uyku zamanında işkenceydi. Şimdi sadece sallıyorum. Çok ağlarsa meme veriyorum ama accık ucundan😂 hemen geri çekiyorum yatağa koyuyorum. Zor oluyo ama sabırla çözeriz bence. Bir de onlar çok inatçı oluyorlar. Sen mi inatçı ben mi diye meydan okumak gerekiyor çok ağlatmadan.
Gizem2312 annemmm2021 meme uyku ilişkisini kesmeniz lazım. Destek olarak memeyi seçmiş bebeğiniz bazısı sallanmak bazısı meme istiyor. Eğer memeyle uyku bağlantısını keserseniz düzelecektir.
Nilya88 annemmm2021 valla dün denk geldim anneceratta olması lazım o sayfada çok güzel anlatitor inceleyib derim
ketcapli_lahmacun Emelingoo yatağa koydum çığlık kıyamet Oooo hemde ne kıyamet. 🥴😅😑 Sanırsın etini koparıyorum. 😅 Birde çok çabuk huy değiştiriyorlar. Mesela bizimki bu uyumadan önce verdiğim mama ile uzun saatler uyuyordu. Şimdi ise tam tersi. 😅 Anlamadım gitti.