Tgcbdy asi oncesi lutfen ates dusurucu vermeyin cunku asinin etkisini azaltiyormus doktorlar onermiyorlar. Ates durumuda bebekten bebege degisiyor baktiniz atesi 37.5 falan oldu ozaman verin ates dusurucu 1 cay kasigi kadar kesin ates cikar veya cikmaz diyr bir sey yok sadece 2.ci ay asisindan sonra 3 gun yikamayin koldan verem asisi yapiyorlar kol haric vucudunu yikayabilirsiniz bize doktorumuz oyle soylemisti zamaninda. 2.ci ay asisi ates yapmazsa diger asilarda da (devlet asilari) Allahin izniyle bir sorun olmaz insallah oyle soyleniyor. Benim kizim 14.5 aylik su gune kadar cok sukur hic bir devlet asisinda ates dusurucu vermeme gerek kalmadi cunku atesi olmadi son 2 asimiz kaldi onlarda ne olucak bekliyorum. Gecmis olsun simdiden