Cemrenin_annesi80
toplasam 2 saat anca giydi. Disari cikamadim hic giydiremedim. Cok fazla kiyafette var yepyeni com az giydirdim hepsini. Aldim cok az giydirdim memelete acil gitmrk zorunda kaldik. Evde kaldı hepsi eve dondugumuzde hic birisi drnk gelmedi. Badileri renkli,yazlik takimlari,yazlik tulumlaro,sortlari hepsi duruyor