Zeynepmirayy Merhaba anneler benim kızım bir hafta sonra dört ayını bitircwk ama henüz eline oyuncak falan almıyor sadece benim yüzüme uzanıyor onun haricinde bir nesneye uzanmiyor normal mi uzanması gerekmez mi
Irmakprensesinannesi Zeynepmirayy nrmlde ewet uzanmasj gerekir ama her bebeğin gelişimi farklıdır bazı bebekler örnek veriyrm 9 aylıkken emekler bazısı 7 aylıkken hafiften emekleme ye başlar bebekten bebeğe degsiir benim kızım da oyun halisinda 40 44 dk oynar bakınız oyuncak lara dokunmak için temas etmeye çalışır ama alamaz mesela 4 aylık 3 gunluguz şuan kucuk doğduğu için her şeyi yen yeni oturuyor mesela
Zeynepmirayy Irmakprensesinannesi benim kızımın rahatsızlığı var gelişimini takip ediyorum oyuzden sordum geriden mi geliyor diye☹️