Arkadaşlar kızım 3 gündür sürekli ağlıyor geceleri iki gün iyiydi hata 11 buçuk 12 de uyurdu gece bugün yine başladı 1 buçukta uyudu 8 aylık hep büv diyip ağlıyor en son hastaneye götürdüğümde bronşit demişti 8 gün ilaç kulandik iyi oldu ama ne oldu kıza yine. Anlamadım