Benim kızım da aynı problem vardı biz bademciklerini ve geniz etini aldırmak yerine lazerle küçültük çünkü bademcik ve geniz eti vücudun koruyucu kalkanlarıdır. Ve kızım ameliyat sonrası bütün rahatsızlıkları gitmişti üstelik çok kolay bir operasyon. ertesi gün sanki hiç ameliyat olmamış hoplayıp Zıplayarak top oynadık.
Size tavsiyem tamamen geniz etini ve bademciklerini aldırtmayın onun yerine sizde lazerle küçülttürün.