Alperinannesiii Kızlar regli me 10 gün var ben nedense kendimi çok hamile gibi hissediyorum birde Bikaç gün önce lekelenmem olmuştu onun da etkisi var bu hissim de kan verdim sonuç 1.20 çıktı yükselir mi regl ye çok var daha erkenci mi davrandım 🙄
Prensimmm52 Alperinannesiii şöyle oğlumda 13 gün vardı daha reglime ben enfeksiyondan dolayı gitmiştim o zaman doktor kan tahlilinde betayı da işaretlemiş 2.20 çıkmıştı hamilelik yok dedi 13 gün sonra adet olmam gerekirken olmadım 2 gün geçti evde test yaptım pozitif çıktı 2 gün sonra kan verdim 1400 çıktı beta yani 2.20 olan test sonucu 17 gün sonra 1400 yükselmiş olabilir de daha 10 gün varmış çünkü bende hamileyim diyordum arkadaşıma test al gel demiştim inanmamıştı saçmalama daha kaç gün var demişti almamıştı test 😂
Emircansel Üzmek istemem ama benimde bi çok kez bu değer çıktı sür hormonu fazla olduğundan kaynaklanıyor yani psikolojik olarak kendinizi öyle hissettiğiniz için hormonların bi oyunu 5 ve altını hamilelik saymıyorlar ama yükselen çok çok nadir duymuştum
Alperinannesiii Emircansel yok canım şuan bu deger de yok zaten de regl ye 10 gün var daha benim gibi merak edip erken yaptırıp düşük ögrenen sonra yükselen var mı diye
Cennet1212 Emircansel merhaba benim hormon seviyemde yükseldi 5.1 e sonra 1 e dustu 3 gun sonra nedendir sizce
Emircansel Alperinannesiii internetteki forumlarda okumuştum yükseldi diye ama benim bu değerde yükselmedi eğer istiyorsanız rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah yükselir ben de hamile olduğumu kendim hissetmiştim 😊
Alperinannesiii Emircansel istiyorum canım ben oğlumda da regl 6 gün kala 7 ile ögrenmiş tim hamile oldugu mu ozaman da hissetmiştim diye duramadım meragımdan 😊 buda öyle olur umarım