Zera helal olsuuun işte bu👏👏👏👏 darisi başımıza insallah 🙏🙏🙏
Benim de oğlum 7 aylık. Tv gün bitene dek, o odasında yatana dek kapalı. Biz de salonda haftada 1-2 kez belki acar bir film izleriz..izlemiyoruz saçma salak Türk dizilerini cok şükür. 🙏 TV, telefon, tablet konusunda gidebildiğim noktaya kadar sıfır tanışma ile gidicem. Doğrusu da bu. 2 yaşına kadar net yasak diyor uzmanlar.. bebekler, tV karsisinda birseyler izleterek birseyler yedirmek için daha çok küçükler…yazik.. cok yanlış..oyalamak da bahane..Başka bir sürü yol var.