Birçok kişi yaşamış benim oğlumun da küçüktü sağlık ocağındakiler kapalı demişlerdi o kadar kötü oldum Kİ yazanları görünce doktora gittim kimisinin büyük olur kimisinin küçük olur Önemli olan baş çevresinin büyümesi demişti ama hala fobi oldu sürekli çocuğun baş çevresini ölçmekten kendimi alamıyorum