Merhaba kızlar sağdığınız sütleri nasıl saklıyorsunuz ? Örneğin ben bu sabah sütümü sağdım 60 cc çıktı sonra öğlen gene sağdım 20 cc anca çıktı bu iki sütü aynı süt poşetine koyabilir miyim 20 cc yi başka poşete mi aktarmam lazım aynı yere koysam bir sorun olur mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ çalışacağım için süt stoklamaya çalışıyorum sizler nasıl yapıyorsunuz? Ve sizce ne yapmalıyım ?