Benim bebegm 2 buçuk aylık gece 3 4e kadar uyumuyor oglen 12 1 gibi kalkıyor acaba geç kalktjgi için mi gece gec uyuyor tamam gaz sancisi var arada ama bazen sancisi olmasa da uyumak istemiyor. Gündüz de çok fazla uyumuyor. Birde sürekli kucağımda koridorda geziyorum öyle dalıyor uykuya yada meme de ..kendi kendine uyuması için napmaliyim erken mi bunun için. Denedim besige koydum kendi kendine uyusun diye ağlıyor çok;(