UZun anlatacağım Oğlum 8 aylık bi tane de 2 büçük yaşında kızım var normal de çok uykusuz kalıyorum dün bide diz kapağım agrıyordu ondan uyuyamadım sabah 7 gibi kızım uyandı oğlum uyandı derken biraz ugraşıp uyuttum ikisini bi sabh 9 gibi yine oğlum uyandı altını değiştirdim emzirdim yatağımda emzirirken uyuya kalmış bi güm sesi duydum yataktan frladım kaldırdım oğlumu burnu kanıyor ağzı kanıyor napacagımı şaşırdım hemen yüzünü yıkadım şok içindeyim ağlıyorum bi yandan hemen üst kat komşumu aradım geldi sağolsun buz tutu annemi aradım geldi hemen kızıma baktı bende hastaneye gittim acile tomografi çekildi çok şükür bişey çıkmadı sonra kulak burun bogaza gittik orda da kırık yok dediler ama burnu çok şiş nefes alamıyor tıkanmış doktor sprey verdi bi tane de damla bide buz tut dedi ama asla izin vermiyor koymama şimdi ayağımda ağzını kapatınca burnundan nefes alamıyor aglıyor habire vicdan azabı çekiyorum eşimde kızdı bana çok üzüldüm çok ağladım ama elimden bişey gelmiyor bekliyorum öyle