Bebeişleriniz e nabız da gözüküyor mu hanımlar ben bakıyorum çocuklar diye bir şey yok nasıl olucak nasıl ayarlanıyor bu.
Bide devlet hastanesinden randevu almak için 182den aramak degil de mhrs den nasıl randevu alıcaz anne adına mı randevu alınıyor yoksa bebişlere mhrs den üye mi olunuyor nasıl olunuyor hiç bilmiyorum hiç almadım bebegime çünkü bilen varsa Bi destek olsun bana 😂