Havvabukre 8 gün önce bölge hastanesinde doğumum oldu. Doktorum Doğan bey. Normalde 2 aralıkta planlı sezeryan olacaktı. 30 kasımda gece suyum ve nişanım geldi, sabaha karşı hastaneye geçtik. Doktorum hemen geldi. Sezeryana alındım. Başından sonuna son derece memnunum kendisinden.