Kkkk- benimde bebeğim 7 aylık adet düzensizliğim var doğumdan sonra normal kabul ediliyor fakat geçen ay sizin yaşadığınız gibi bi durum yaşadım epeyde geçti adetim düzensizliğe bağladım ama içim içimi yedi duramadım ve gebelik belirtilerinin çoğunuda tasidigima psikolojik olarak kanaat getirdim 😂 baktım olacak gibi değil gebelik testi yaparak vakit kaybetmek istemedim direkt kan testi verdim ve sonucu diken üzerinde bekledim tabiri caizse 🤦🏻♀️ çok şükür gebelik yoktu sizde ki belirtiler ne bilemem ama bir an önce bi test yapmanızı öneririm gebelik yoksa gecikmedir herhalde 🤔