liva_2808 bizim de aynı durum oldu. Kuvözde kalmadı ama sarıldıktan sütun çoğalmasını beklemeden mama vermek zorunda kaldık. 20 gün sağdım haliyle kesildi. 6 aylık olunca da mamayı gündüz nasıl anlıyorsa asla kabul etmiyo, 5 çeşit mama çöp oldu, değişik marka biberonla denedik, kaşıkla şırıngayla,bardakla neler denedim olmadı. Sadece gece 2 kez içiyor.