Gamzeadaaa Arkadaşlar merhaba 2 yıl önce sezeryan ameliyatı oldum o gün bugündür belim çok ağrıyo son bşr haftadırda felaket ağrıyo acaba benim gibi sezeryan sonrası ağrı çekeniniz varmı
Mervexxx Gamzeadaaa 2 yıl mı😭 bende 2 ay önce doğum yaptım felaket bel ağrısı yaşıyorum. Dayanamıyorum artık. Çözüm yok kaç doktor gezdim. Bi arkadaşımın 6 ay sürdü benim ne kadar sürer bilmiyorum ☹️☹️☹️☹️
Kadriyeyuksel Gamzeadaaa belden uyuşturmalı mı yaptınız eğer öyleyse benim teyzem 9 sene önce yaptırdı belden uyuşturmalı her üşüttüğünde ya da normal zamanda bile ağrır bazen.
Gamzeadaaa 57600 inşallah üşütmedir aksiki randevuda yok hastaneyede gidemiyorum korkmaya başladım böyle bi ağrı görmedim ya hiç bi iş yapamıyorum
57600 Gamzeadaaa acaba ağdet mi olacaksınız yada yeniden bi hamilelik mi var ? Bunların ikisi de imkansızsa muhtemelen ya ceyranda kaldınız ya üşüttünüz yani
Mervee123 Gamzeadaaa Benimde oluyor malesef.Aynı şekilde bende 2 yıl önce sezeryan oldum.Bazı zamanlar özellikle daha fazla ağrıdığını farkediyorum.İğne yerim bile ağrıyor gibi😣
Gamzeadaaa 57600 ikiside imkansız canım üşüttüm desem oda biraz zor ay bilmiyomki randevuda yok olsa gidicemde kendi kendimi yiyip btiriyom acaba ne var diye
Gamzeadaaa Mervexxx inşallah az sürer seninki ee doktorlara hiç sordunmu sezeryan sonrası bel ağrısı olurmu diye
Gamzeadaaa glcncbn aynı kuzum eğildimmi bidaha kalkamıyorum destekle kalkıyorum hiç bişi kaldıramıyorum inşallah hepimiz atlatırız şu lanet ağrıyı
Gamzeadaaa Kadriyeyuksel belden uyuşturmalı canım keşkede genel yaptırsaymışım böyle olacağını bilseydim 😂 9 yılmı aman Allahım düşünmesi bile kötü ya
Gamzeadaaa Mervee123 aynı benimde öyle kuzum demekki sezeryanın bi dezavantajıda bu bel ağrısı ama artık çekilmicek boyutta benimki
Goki 3 sene oldu her geçen gün ağrım daha da artıyor sanki. Bende doktora gitmeyi düşünüyorum artık 😔
Gamzeadaaa Goki 3 senemi 🙄 Allahım ben okadar dayanamam inşallah sürmezde ve dediğin gibi her geçen gün dahada çok ağrıyor vallahi oturup ağlıyom bazen ağrıdan
Elibes Gamzeadaaa ben genel anestezi oldum sezeryani şu an kalça ve bel ağrısı çekiyorum şimdilik ağrı biraz azaldı bi profesöre MR sonuçlarımı gösterdim zamanla geçmesini beklicez MR temiz dedi.Size de çok geçmiş olsun ağrı çekmek zor.
Mervexxx Gamzeadaaa hayır ama fizik doktoruna gittim emar çektiler kas zayıflaması bel fıtığı başlangıcı çıktı. Büyük ihtimalle doğumdan sonra oldu Buda öncesinde hiç ağrım yoktu çünkü doğuma 1 hafta kala başladı ağırlarım