Kızım 22 aylık ve çok iştahsız. Yumurta ,tavuk, et ağzına surmez hele kı yumurtanın kokusunu alınca direk kusma hareketi yaparak eliyle ittiriyor. Çorba sevıyor onun haricinde çok fazla bısey yediremiyorum. Karışık olan şeyleri asla yemiyor . 3-5 tane tane malzemeyi karıştırayım da yedireyim desem asla yemiyor. Bu arada emiyor 9850 gram ve doktoru kilosu az ve zayıf olduğu için memeyi gündüzün kesmem gerektiğini artık memeye elveda dememiz gerektiğini söyledi. Aydede masalına başladım ama ne kadar başarılı olucağım bilmiyormuş yakama yapışıp benı yatağa götürüyor beni emzir diye .😢 2 sorum var size tecrübeli anneler . Seveceği güzel tarifler ve memeden nasıl kesebilirim? Limon sürdüm ki asla limon ağzına sürmez direk emdi çocuk hemde öyle emdi ki ben şok oldum suratını ekşite ekşite. 🥱
Doktoru zayıf diyor herkes zayıf diyor inanılmaz yoruldum. Doktor vitamin ilaçları vardı balık yağı b12 falan düzelir mi dersiniz ? Ne yapmam lazım? Kusura bakmayın uzun oldu ☹️