basaktpe12 Emzik almayan bebeklerinizi nasıl alıştırdınız kızım çok zorluyor sürekli mememde şaka yapmıyorum o öyle kucağımda iken kalkıp oğluma bakıyorum çok yoruluyorum bu süreçte de oğlum almıştı çok rahattım onu bir süre de olsa sakin tutuyordu
Seyyid_Ali_2021 basaktpe12 tavsiyem 5aydan sesleniyorum kesinlikle vermeyin ben de tavsiyesiyle uydum verdim ama meme reddi yapmasının 1.nedeni diş 2.nedeniiii emzikkk çünkü plastik avent de kullanıyorum ama damakta zaman la bırakan onun tadını meme de bulamadığı iç in meme reddi yapyo şimdi çektiğim Allah biliyor nasıl zorlukla emdiriyorum 3 haftadır
Ayssss1 basaktpe12 avent tome bips vb kim neyi önerdiyse hepsini denedim hiç birini almadı en sonunda 4. Ay atağında çok zorlandığım içim çok baskınların emzik tutması için yine tutmadı meme reddi yaşadık 1 aydır sadece gece uykusunda emiyor o yüzden almıyorsa zorlamayın