oğlum 9 aylık şuan. Bugün mutfakta poşetten alıp kabuğuyla ısırmış 🤦♀️ hiç vermedim şimdiye kadar çünkü ortanca oğlumu çok kötü pişik yapardı poposu kanardı korkuyorum denemeye. Ama pişik yapsa o 1 ısırık da yapar mıydı acaba denesem mi ki bilemedim 🤷♀️