1Deniz 10 aylık bebeğim sürekli kabız olmadığı günlerde bile yaparken çok zorlanıyor katı yapıyor armut kayısı sürekli veriyorum hatta ara ara zeytinyağına bı kaç kişi probiyotik kullan dedi var mı kullanıp faydasını gören
1Deniz Reyna en son iki ay önce kabızlığı için götürdüm doktorumuzda genetik olabilir dedi bı sorunu yok normal dedi sağlıklı bı daha getirmene gerek yok dedi zaten ağlaması huysuzlugu yok ama yaparken zorlanıyor