Fitifiti Oğullarımın biri 3,300 diğeri 3,330 doğdu. Ve her ay ortalama 2 kiloya yakın aldılar. Şu an büyüğü 3 buçuk küçüğü 11 aylık ve gelişimleri hala persentilde %99 annem hep der zaten,zayıf doğan bebekler daha güzel gelişiyor diye. Hakikatten öyle
Baby56 Elemim ben arı mamanın gece olanını kullanıyorum tahıllı olanını sindirimi daha iyi onun kakada sorun yasamiyorum digerlerini hiç denemedim
Gedik-20h Baby56 aman uyusunda başka bişey istemiyorum 😂😂😂 benim ki uyumayı da sevmiyor dinlense yatsa belki biraz kilo alır
Baby56 Gedik-20h aynen öyle biraz daha büyüsünler hiç oturmuyorlar hep aynı hiperaktifler seninki kaç aylık canım
Baby56 Gedik-20h maşallah Allah saglıklı uzun ömürler versin biraz daha büyüsün fazlasıyla alır kilo emin ol
Ikra-5561 bicirik 4 aylık 7 kilonun üzerinde ve zayıf mı deniliyor.ben öleyim o zaman benimki 3 ay 27 günlük 27 gün önce tartıldığımızda 5200 du.2980 le doğdu.Ama sadece beni emiyor
bicirik Ikra-5561 gayet iyi değilmi perstil tablosunda zaten bebeğin kaç kilolarda olması yazıyor.Bazı bebekler 6 aylık olana kadar çabuk gelişiyor kilolu oluyır ama yavaşlayor sonra bazı bebekler 6 aydan sonra büyüyor. Bebeklerin çok kilolusundan falan ziyade aylık büyümesi önemli. O ay hiç büyümüyorsa uzamıyırsa sıkıntı.
Elemim gercektenyetooo Bnce abartan insan gibi yorum ypmayan szsnz kibrca sormuştum yorum ypmicksanda sayfada bunma bile arkadaşlar
CerenKurt9 Benim bebiste 4 ay 20 gunluk 6180gr 🤷🏼♀️ Ari mamaya basladim ben de, napalim zayif diye uzulmeyin cok sukur sagligimiz yerinde zayif diyenlere kulak asmayin 🌸
Bersahefem CerenKurt9 bence kilosu normal değil mi zayıf değil yani.arı mamayı doktor mu önerdi peki aynı zaman da annesi sütü de alıyor mu
Belinayss 4 aylık bebek 7 kg üstü nasıl zayıf oluyor aklım almıyor sizin götürdüğünuz hekim bunu az mı buluyor ? Yada size bunu kim söyledi ? 15 aylık 8 kg 600 gram biz napalım o zaman 🤦🏻♀️
Tunaminannesi Belinayss 3230 gram dogdu.2 aylik aşisini olurken tartildik 5800 dedi doktor ben emziriyorim + mama takviyesi veriyordum doktor mamayi birak dedi 😂😂
CerenKurt9 Baby56 yok hayir onceden cekiyodum anne sutu alirken 10 gunde bir falan yapiyodu mamaya baslayinca duzeldi
Nuray23 Elemim ya arkadaşım dalga mı geciyosunuz ya. Bebeğin 4 aylık kilosu 7 bilmem ne zayıf diye mi yakiniyosunuz yani. Neyin kafasindasiniz vallahi bilmiyorum. Bebeği gerçekten zayıf olan anneleri uzmekten başka bişey değil şu yaptığınız. Minnosun çok zayif filan değil maşallah çok iyi. Hepde iyi olsun inşallah ama Allah aşkına yapmayın ya.
Elemim Nuray23 kibr bir şekilde soru sormuştum sizde kibar olum bnce düzgün konşmicksan yorum bile ypmayın istersenz zorunda değilsiniz size tek sormadım
Marinedeniz Nuray23 ben de sinir oluyorum boyle postlara cogu zaman acmiyorum bile kac kilo olsun diye bekliyorlar anlamiyorum gozleri de mi gormuyor insan gorunusunden de anlamazmi neyin kafasi bu
Nuray23 Elemim söyle bı tekrardan okudum yazdığımı cokda güzel kibar yazmışım . Kendimi yorum yapma zorunluğunda hissettim. Zayıf minnoslar diye konu başlığı acmissiniz bende acaba yardımcı olabileceğim bı konumu diye girdim ama kilosunu görünce çok şaşırdım nasıl yani dedim kendi kendime. Arkadaşım kendi bebeklerinize böyle yaparak kendi kendinize nazar degdirirsiniz. aynı zamanda gerçekten bebeklerine kilo aldıramayan bunun için çok uğraşan hatta ağlayan anneleri uzersiniz. yapmayın. Maşallah hep iyi olsun yavrunuz. Herkesin yavrusu iyi olsun ayına göre kilolar alsın inşallah