Bebeğim 2 buçuk aylık, 1 aydır giydiriyorum. Ev 23/24 derece oluyor. Waikinin 1.7 tog olanını kullanıyorum. Ne üşütüyor, ne terletiyor. 2.5 tog 20 derece civarı evler için, ondan alsam kan ter içinde kalırdı heralde. İçine sadece yarım kollu zıbın ve çorap giydiriyorum.