PamirVefa Merhabalar bebeğiniz de karaciğer alt ast yüksek çıkan var mı nasıl yol izlediniz güzel sonuç alan var mı Sürekli araştırıyorum ama sonuç yok 😞
Angel_45 PamirVefa 9. Ay rutinde yüksekti hiç bir ilaç kullanmadım kendimde bebegimede herhangi bir ilaç vermedim 1 ay sonra tekrar kan verdik normaldi
Asyanese PamirVefa komşum geçenlerde doktora gitmişti omlarında yüksek çıktı sürekli olur olmaz çocuğa ilaç verdiği için özellikle calpol bu yüzden sorun çıkmış
Mrym52 Saglik ocağından kan tahlili istemişlerdi o tahlillerde benim oğlumun da enzimleri yüksek çıktı cocuk doktoruna götürmem söylendi,götürdüm doktor sadece beslenmesine biraz dikkat edersen sorun kalmaz dedi. Tekrar tahlile gerekte duymadi
PamirVefa Bizde idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı antibiyotik kullandık sonra parol kullandık o zmn dan itibari düzelmedi bir türlü neyden kaynaklı olduğunu da söylemiyorlar