Radikall_Anne Malum havalar çok sıcak bebeklerinizde isilik çıktımı kızarıklıklar. Çıktıysa neler yaptınız? Bebeğimde çıktı kollarında sırtında göbeğinde falan
pamuksekerim Radikall_Anne oğlum da 1 aylık nerdeyse 10gündür kolları göğsü ve yüzünde isilikler var. Doktor hergün duş aldırın ev çok sıcak olursa zıbınla da kalabilir inçe giydirin bere takmayın geçer ddi 😐
snyck Radikall_Anne bizim de 1haftadir var ev gunes almiyo nasil oldu anlamadim 45gunluk daha fazla dışarıda çıkarmadık hergun banyo yaptiriyoruz başka bisey yapamıyoruz doktor gecer dedi gecmiyo artiyo ince giydiiryoruz elleri ayakları soguk oluyo ama cildi pütür pütür çok kötü oldu
Deletedmom61 Radikall_Anne Hiç bilmiyorum ben hergün suya sokuyorum biyerde okudum deniz suyu iyi geliyo diyorlar haftaya düğünümüz var düğünden sonra götürcem denize ve gelirken deniz suyu alıpta gelicem eve😄