Hanımlar merhaba 16 aylık bi oğlum var. Son bi hafta içinde iki kere fışkırtarak kustu.Ateşi yok sadece kustu.acile götürdüm acildeki doktor kulağının kızarık olduğunu ve antibiyotik başlamamızı söyledi. Bundan iki hafta önce antibiyotiği yeni bitirdik. Bende üst üste kullanmak istemedim ama enfeksiyon geçmemiş ne yapmalıyım sizce? Bu arada yoğun diş çıkarma sendromları yaşıyoruz. Doktor kusma sebebi olarak aşırı gazının olduğunu söyledi bundan olabilir ya da kulak enfeksiyonu da kusma yapar çocuklarda dedi. Başına gelen var mı ?