Esrakeskin28 Semaab hele bide sürekli çıkan reklamlar artık sinir oluyorum tam bişey okucam reklam çıkıyor hemen
serebro Semaab yoğunluktan diyorlar ama 1.5 yıldır kullanıyorum son zamanlarda çok fazla oluyor ya sinir ediyor insanı