Neslihanbew 4 aylık doğduğundan beri çok iştahlı bir bebek diyemem ama neden yani uykuda içiyor uyanıkken sürekli beni ittiriyor içmek istemiyor anlamıyorum hani açsın eminim başka şansın yok süt içeceksin yani varmı benim gibi olan ya daçnceden yaşayan ne zaman geçiyor bu durum. Ek gıdayı da uykuda veremem ki nasıl alıcaz ya
Busragokceberra Neslihanbew atak doneminde çünkü kısa bir süre sonra geçiyor sadece sabretmek lazım biberon emzik meme reddi yapar bu arada
Nursemommy Neslihanbew benimki de öyle o kadar özeniyorum ki şu meme aşığı bebelere doğduğundan beri hep zoraki emzirdim aç olsa bile seve seve almıyor memeyi 2 dk emiyor sonra ittiriyor ağlıyor hemen
Minik12_3 Neslihanbew offdddfd bir benmyim böyle olan diyordum hep kendime doğduğu günden beri şaşmaz böyle Çok uğraştım Çok Çabaladım bir düzen kurmak için ama uyanikkken asla içmiyor Aslaaa gece defalarca kalkar içmez Gündüz zar zor uyutuyorum uykuya da çok zor dalar iyice daldigi zaman veriyorum ama Oda az içiyor ne yapicam bilmiyorum sadece mama alıyor benimki keşke sütüm olsaydı da emzire bilseydim Ek gıda desen hiç birini yemek istemiyor oguruyor kusuyor şaştım kaldim ya kafayı yiyicem
Neslihanbew Busragokceberra keşke bi dönem olsa benimki hep böle ben hiç rahat içiremedim ona biizm ataklar hep var anlaşılan büyüyünce geçicek
Birbebekkkbircicek Neslihanbew bir de memeyi bıraktı iyice ben de sağıp veriyorum 2 saatte bir Sağ uyut ver sırtlarımdan ter akıyor artık
Busragokceberra Neslihanbew Atak dönemi kimisinde hiç olmuyor kimisinde sürekli oluyor ama eninde sonunda geçiyor umarım hemen biter
Rbck Birbebekkkbircicek ayni durumdayiz sagip vermekten yoruldum kan ter icinde kaliyorum memeyi istemiyor
Glcn-ozdgn Birbebekkkbircicek aynı durumdayım bır aydr sagıp verıyrm ytmedogı yerde mama takvıye edıyrm ve sadece uyurken verebılırym uyanıkken hıc bır sekılde almıyr😞
yasemin488 benim kız da 4 buçuk aylık, kilo alımı nasıl ? mahlesef bende sadece emziriyordum dediğin gibi uykuda içiyor ama uyanıkken itiyor sinir oluyor ve ağlamaya başlıyorsu ara ara mama vermeye başladım sanki daha iyi şimdi
Neslihanbew yasemin488 benim sütüm erken kesildi mamadan başka şansımız yok kilo alımı iyi fena değil ama doğum kilosu çok şyi ordan şanslıyız geri kalan her ay zorla oldu zorlamasam eminim düşündü daha da
Birbebekkkbircicek Rbck yemek yapamaz duş alamaz konuma geldım saatı aksamadık beslensın göre cırğınıyorum gece sağıp vrrıyor musun canım
Buluttelif Sağdıgınız sütleri neyle veriyorsunuz biberon meme reddine yol aciyor o yuzden emmiyor olabilir. Emzirme danışmanlığı almanizi öneririm en iyi yönlendirmeyi onlar yapar hem bebek hem anne için daha iyi olur
Neslihanbew Buluttelif malesef sütüm 40 I çıkınca kesildi mamadan başka çaresi yok şuan 4 aylık uzun süredir mama içiyor yani
Ndmdmr Oğlum on aylık ikinci ayından beri hep aynı uyuyop emiyor diğer türlü uyanıkken emmemek için nenle bildiğiniz kavga ediyor ek gıdayı alıyor uyanıkken sadece doktoru 1 yaşında düzelebileceğini söyledi
Neslihanbew Ndmdmr doğru olabilir kızım böle değildi süt içerdi ama ek gıdası çok kötüydü 1 yaşından sonra düzeldi yavaş yavaş rahatlamıştık
Neslihanbew Birbebekkkbircicek benim sütüm etken kesildi mama tek şansımız ayarlamak da problem bende 2 yaşında birde kızım var çok zor
Rbck Birbebekkkbircicek ben surekli sagiyorum gece de gunduzde yoksa goguslerim cok agri oluyor bi besleme mama bi besleme anne sutu veriyorum suanlik
Neslihanbew Minik12_3 ek gıda umarım iyi gelir bizlere ben bi kaç gündür yoğurta başladım bi çay kaşığı olduğu için şuan için pek bir şey anlamadım ilerleyen zaöanlarda anlıcaz
1omer_annesi Neslihanbew benimki de sakinken acta olsa almıyor memeyi illa çığlık çığlığa ağlayacak o hengâme de tutacak
Neslihanbew 1omer_annesi aynen sakin aç tok uykulu uykusuz canı istemesin kimşoğu zaman istemiyor hep zorla