YusufaArden Bebeğim 10 aylık erkek bebek Aylık rutin kontroller e götürdüm Dr yumurtalık şişmiş sağ yumurtalık dedi ultrason çektirdik şiş çıktı genel cerrahi ye yonlendirdi ama içim içimi yiyor bu durumu yaşayan varmı
Alpaslaninannesi23 YusufaArden Geçmiş olsun korkmayın inşaAllah kötü bişey değildir. Nasıl farkettiniz benim bebeğimin sol testisi biraz diğerine göre büyük gibi sanki
YusufaArden Arzuayse Evet bugün gittim erken doğumdan kaynaklı olduğunu yürümeye başlayınca düzelmezse gelişim geriliği olabilecegini söyledi
Arzuayse YusufaArden biz 2hastaneye gittik ultrason cekildi şiş ve enfeksiyon varmış. Şiş için cocuklarda oluyo gecer dedi önemli bişey değil dedi. Damarsal bişeyde olabilir burda o cihaz yok farklı bi hastaneye gidin dedi gittik. Onlarda ultrason cekti kötü bi durum yok dediler