Beybi17 Merhaba, bebegim 25gunluk. Son 5 6gundur surekli ıkınıyor geceleri.agizdan cikariyoruz gazımızı ara arada alttan cikartiyor ve gunde 1kere kaka yapmaya basladi.çişini cok yapiyor tabi.artik huysuz geciyor geceler ne yapmaliyim?
Duygu-28 Beybi17 gaz ilacı tek çözüm bizim de ıkınıp duruyodu 55 günlüğüz şuan biogaia ilacı aldık yarım saat içinde kakasını yapıyodu rahatladık geceleri doktora bile götürdüm yapcak bişey Yok dedi
Sevgitkn Beybi17 bunlar olacak canım belli bir dönem sabırlı ol hepsi geçecek. Gaz damlaları dene olmassa artık şimdi yaz güzel ılık duş aldır hergün karnına bebek yağı ile masaj yap. Ve sana kanıtlanmış bir bilgi daha vereyim bacak masajı yap gün içinde sürekli. Bacaklarını ona doğru ittir alttan gaz çıkarması için.
Burcu582 Beybi17 gaz masajı en iyisi ben malesef cok geç öğrendim cocugum yazık kızara kızara ıkınır zor cıkartırdı gazını halbuki o an doğru masajla ne kadsr yardımcı olabilirmişim internetten izle ve gaz için satılan kemerler var içinde çeşitli otlar olan ısıtıp karnına koyuyosun ondan da cok fayda gören var ben çareyi masajla buldum geç olsada
Beybi17 Sevgitkn gaz çikartsada devam ediyor. Ya icindeki gaz tam cikmiyor yada mutlaka kaka yapmak istiyor anlamadim gitti
Sevim07 Duygu-28 vallah en etkili diye bir şey yokm her insan ve çocuk farklıdır vs farklı reaksiyonlar vermektedir . Ben salı çocuk doktoruna gideceğim . Başka damla isticm bu pek benim işime yaramadı maalsef
Duygu-28 Sevim07 kusura bakmayında zaten gaz ilaçlarının sayısı belli onun için doktora gerek Yok biz gittik zaten doktorun dediğini söylüyorum ya biogaia ya sab simplex ya Nuse harwey ya agulin ya zinco biz Amerika’dan bile getirdik etki etmedimi etmiyo işte