ayZru Merhaba sevgili annelerrr ❤️ 1 aylık bebeğim var sadece uyku sırasında gözlerini açıp yukarı doğru kaydırıyor çok sık olarak normal mi bu durum ? Yaşayanınız var mı ? Uyanıkken hiç bir kaydırma yok sadece uyurken yapıyor😏
Gizem2312 ayZru merhaba iki aylık benim bebeğim benimki de öyle ama ben hiç sorun olabileceğini düşünmemiştim. Normal değil midir bence normaldir. Ay bak şimdi aklıma düşürdünüz
Ozgeakah ayZru gayet normal benim bebeğimde yapıyordu 4 aylık hala yapıyor yarı uyanık yarı uykulu halinde
25moonlight2021 ayZru Gizem2312 Yenidoğan bebeklerde göz kayması normal hanımlar. Benim kızımı görseydiniz herkes kesib şaşı kalır bu diyorlardı 😂 düzeliyor gözlerini yönetmeyi bakmayı öğreniyorlar yavaş yaval
ayZru Ay teşekkür ederim hanımlar gerçekten içime su serpildi şuan 🙈❤️ Sağlıkla huzurla büyüsünler inşallahhh🙏
Busragokceberra ayZru Cok normal zamanla düzeliyor ben hep böyle kalacak diye çok korkmuştum annelik işte