Ben ertesi gün taktım ve 40 ım çıkana kadar çıkarmadım sadece duşta çıkarıyodum. Göbeğim sanki aşağıya düşecek gibi bi his oluyodu bende. Korseyle güvende hissediyorsun, dik durabiliyorsun, eğilip kalkarken daha temkinli oluyodum sanki. Medikalden almıştık bedensiz korse deyince biliyolar zaten, doktorun önerisiydi. 6 aylık oldu doğum yapalı.