Haydinn Premsesim oldum canım hiç bi problem yaşamadım üstelik hemen emzirdim doğumdan 2 ay sonra falan
artunegeninannesi Premsesim ben yaptırdım ikisinide hiç sorun olmadı sadece biraz kol ağrısı oluyor o kadar kırkım çıkınca ilkini geçen hafta 2. Yi yaptırdım bebeğim 2 ay 21 günlük
birfincantuzruhu Premsesim endişeye mahal yok iki doz vuruldum emziriyorum hele oğlum tam meme aşığı hiç sıkıntı olmadı 🤞