Nzdl 1 buçuk sene oldu ama bugün sezeryan dikisimin sağ tarafı içten az bişey şişmiş üstü kırmızı korkuyorum bişey olurmu böyle olan varmi
Bebe1 Nzdl ben sezeryandan 10 gun sonra oldu baya şişmişti hatta sıvı aktı doktora gıttım antıbyotık krem verdı surdım bır haftada gectı sakın sıkmayın dokunmayın krem surun eczaneden alın içiniz rahat etmesede hastaneye gıdın
Dedimolabilir Nzdl usutmussun yada camasir alerji yapmis olabilir bu hayatmizda hep olacakmis hemsire demisti bana dikkat etmek lazimmis .
Lutennaa Bazen bende de şişme oluyor, bazen bir miktar kaşınmayla beraber.14 ay oldu benim de. Ama bir kaç güne geçiyor.
BaharNefes Nzdl abartılıcak bir şey değil 1-2 gün kendinizi sıcak dikiş yerini kuru tutun düzelir kendiliğinden
Lutennaa İçinden de şişiyor sadece dış taraf değil. Böyle dolu sivilce gibi ama kendiliğinden sönüyor. Ben hiç sıkmadım. Korkarım bişey yaparım diye