Zynp35 kahve içmediğim için çaya bağladım hepsinin içinde kafein var ya çay kahve çikolata ve ben de çayı çok tüketiyorum inşallah onlar yapmıyordur yine de bir sınırlama getirmekte fayda var 🤷🏻♀️ Arada babamız bir saat baktı uyudum idare edemeyince hatun kalk emzir diye attı hemen kucağıma tabi 🤣🤣 çok yorucu çok