cileklisakiz herkesin farklıymış.benim garip bir şekilde sütümden bebeğe geçmiyor ne zaman sütüm yetmiyor mama vereyim dedim ordaki süt proteini bebeğimi fışkırırasına 1saat kısturdu.sonra da yorgun düşüp yarı baygın gibiydi.geçmiştir diyip 7. Ayda peynir denedim yine aynı. Yumurtaya şimdilik yıkama ilik suyu verdim bişey olmadı et daha veremedim