Kızlar selam, benim oğlum bi kaç gün sonra 8 aylık olacak ama hâla desteksiz oturamıyor, sürekli oturtmaya çalışıyorum kollarından tutup kaldırıyorum birden kendini geri atıyor, koltuğa dayıyorum sırtını yine kendini geriye doğru atmaya çalışıyor.. gerçekten artık moralim bozuluyor korkuyorum bir sıkıntı mı var diye, doktora götürücem tabi ki ama hani belki sizde de olmuştur diye bi fikir almak istedim :(