Herkese merhaba. Oğlum doğdugundan beri avent biberon kullanıyor . Emziğinde bi sıkıntı olduğu için yarın emzik almam gerek . Avent biberon kullananlar 13 ay 21 günlüğüz kaç ayın kaç delikli olan emziğini almam gerekiyor . Aklım bulandı. Öneride bulunur musunuz lütfen .