Gulisrak19 Bebeğimi sallayarak uyutuyodum hep ama bugünlerde yastığa koyduğum gibi ağlıyor hiç birşeyi yok uykusuda var kucağıma alınca susuyor niye böyle yapıyo kafayi yicem böyle yaşayan var mı ?