bireylul İlk dozumda sadece kol ağrım olmuştu.Dün ikinci dozumu oldum böyle bir ağrı yok başım bütün kemiklerim ağrıyor kolumu kaldıracak takatim yok.Dişlerime kadar vuruyor ağrısı.Aşı sonrası böyle olan var mı?Varsa kaç gün sürer 😔
Grupyildizi Ben cnm 2 gun surdu snra birden gecti parol oc benimde ilk dozda agri oldu snra ikincide mahvoldum senin gbi