Madamminia Tecrübeli annelerimiz bebeğim 3 aylık bugün kustuğunda içinde kahverengilikler vardı.Göğsüm yara tam da yara olan göğsümü emzirdikten sonra oldu.Şimdi o göğsümü emzirmeyip deniyorum.Acile gitmemiz gereken bir durum olabilir mi ?