MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom_72 Bir arkadaşım vardı böyle olan. Bende kan testi yaptırıcam hayırlısı olsun benim regl ile ilgili değil ama hamilelik belirtilerinin hepsi var 😊
Caglarass Deletedmom_72 Çok çok nadir yanlış sonuç verir. İdrar testinde farklı marka denediniz mi ? Bazen kan sonuçları da yanlış olabiliyo 🤷
Clemm Deletedmom_72 benim eczaneden aldığım hamilelik testi negatif, kan testi pozitif çıkmıştı. Kan en garanti 👌🏻
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom_72 Göğüslerim felaket derecede acıyo iştahım arttı kazımlarında iğne gibi barkalar oluyo midem bulanıyo Bunların hepsini oğlum da da yaşamıştım
Deletedmom_72 MiracAlpinveUmutunAnnesi Su an hepsini yaşıyorum oğlum 16 aylık nasıl olacak bilmiyorum 😒
Miskokulum22 MiracAlpinveUmutunAnnesi ya bende bukadar belirti yok ama geçen pembe akıntı geldi nete baktım erken gebelik belirtisi yazıyordu okadar hazır değilim ki hala test bile yaptırmadım hakkımızda hayırlısı 😁
2lokummannesiii MiracAlpinveUmutunAnnesi Ee ben bunları adet olacağım zaman da yaşıyorum 😂😂Eğer isteyerek olduysa umarım hamilesindir🤗🤗
Deletedmom_72 Caglarass Evde bi tane vardı onu denedim hemen çift çizgi çıktı kan testi ne çıkar bilmiyorum 😣