Asel2 Hastanede kimliğini yaptırdım 10 güne gelir dediler 13. Gün oldu ortada kimlik yok aceba takibini nasıl yapıcam bilen var mı ?
brnykt Ay benim hep eşim ilgilendi ama yine de nüfusa gitmek gerek diye biliyorum ben. Bizim 2-3 günde geldi çünkü.
Balkupum2505 Asel2 nüfusa gitmeniz gerekiyo eşim öyle yapmisti. Hastaneden sadece gecici verdiler bize yani kimlik gelene kdr
Teemo07 Asel2 hastane size dogum belgesi veriyor. Onunla nüfus müdürlüğüne gitmeniz lazım. Max 1 hafta içerisinde verdiginiz adrese geliyor.