Alpitom Oğlum bugün 1 yaş aşılarını oldu. Aşıyla alakası var mıdır bilmiyorum ama az önce uyuturken fışkırırcasına kustu. Yatak alezine kadar geçti öyle söyleyeyim. Duş aldırdım emip uyudu tekrardan. Neden olabilir ki bu? Doktora götürmeli miyim
2oglananasi Alpitom hem halsiz hem de kusmus goturun doktora derim fiskirir tarzda kusmayi onemsiyorlar