Uygarelif Sevgili annelerim oto koltuğu alacağım fikirlerinize ihtiyacım var önerebileceginiz model marka nedir acaba…??
Buglemiim Uygarelif Biz 1 hafta oldu alalı Joie bold isofixli modelini aldık e bebekten çok güzel birkaç defa da denedik rahat kullanışlı şuanlık sevdik tavsiye ederim baya bir araştırıp aldık biz
_____ Uygarelif casual clasfix aldık e bebekten şuan diğer adac testinden geçen oto koltuklarından 8 kat daha güvenli olduğu söyleniyor ilk oğluma da recaro optiafix almıştık
Naciye07 Ben besafe comfort izi X3 almıştım memnunum ama ben düşünmemiştim 18 kg kadar taşıma kapasitesi , 9 36 bakın ki uzun süre kullanılsın bence .Maxi cosi tobi ,Chicco youniverse çok başarılı diye biliyorum 9 36 liklarda 👍