TospikDefneninAnnesi
Elbette verebilirsiniz😌
Ben domates koymuyorum.
Zeytinyağını hafif ısıtıp üstüne bir bardak su koyup ardından hemen bir bir buçuk yemek kaşığı tarhana koyuyorum hızlıca çırpıcıyla karıştırıyorum topaklanmasın diye birde yaptığım peynir altı sularından 1 küp ilave ediyorum kaynayana kadar karıştırıyorum sonra en kısığa alıp 3 dk daha pişirip kapatıyorum böyle kıvamlı oluyor zaten sünedebilir olabiliyor korkmayın🙃