Gzdklc mutlu olmalısınız çünkü bebeğiniz gelişim evrelerinin görevlerini yerine getiriyor yani normal her bebeğin bu aylarda yapması gereken işlemi yapıyor. Bebeğiniz şu an oral dönemde yani dünyayı ağzıyla tanıyor. Diş etleri kaşınıyor da olabilir ya da ellerini tanıyordur. Bir süre daha ağız suyunuz devam edecek hatta artacak. ☺️ Bu durumu engellerseniz bebeğinizin gelişimize yarar değil zarar vermiş olursunuz. Bırakin emsin ☺️