Selam anneler. Bebeğim 3 ay 3 günlük. Hem meme gün içerisinde de bir kaç kez mama veriyorum. Sorum şu. Mesela emiyor üzerine 120 likte yapsam mamayı içiyor. Göğüslerim dolu sütte var eminim. Çok öyle aşırı kilo almış bir bebekte değil anlam veremiyorum bu sefer. Ne düşünüyorsunuz bununla ilgili doktora danışmış olan var mı?