Bebegim 10 ay 17 gunluk ayakta durabılıyor . Desteksiz de durabılıyor bırkac sanıye ama adım attırmak istedgımızfe bır ayagı yan dönüyor adım atmak da istemıyor acaba ayagı neden dısa dogru acılıyor ayagında bir problem mı var yoksa yurumek isteöedıgınden mı anlayamadım